“How To Disappear Completely”

Radiohead, albümünü (In Rainbows) internet üzerinden bedava dağıtan, bir kaç kişiden oluşan günümüz popüler müzik gruplarından biri herkesin gayet iyi bildiği gibi. Ne tür müzik yapıyorlar, niye müzik yapıyorlar, nasıl müzik yapıyorlar şu an hiç umurumda değil. Kim oldukları, ne yaptıkları, ne düşündükleri hakkında en ufak bir şey duymak istemiyorum. Şarkılarını dinliyorum. Radiohead dinleyen milyonlarca kişiden biriyim. Dinlerken haz ya da ufak ve garip bir mutluluk duymanın haricinde başka bir avantajını henüz görmedim, olduysa da fark etmedim, ettiysem de hatırlamıyorum, hatırlasam da söyleyemezdim zaten.. Radihead dinlemenin en büyük dezavantajı dinlerken kaybettiğiniz zaman olabilir. Tam da dinlerken Tv’de Yemekteyiz ya da Bez Bebek’i kaçırabilirsiniz. Radiohead dinlerken Serdar Ortaç’ın şarkılarını dineyemezsiniz. Ya da nebileyim ben.

Bahsetmek için bile bir yerinden pisliğine bulaşmak zorunda kaldığımız günümüz modern dünyasının modern şehir insancıklarının modern melankolileri üzerine modern şarkılar yapan Thom Yorke, haykırışı, mırıldanması ve arkadaşlarının varlığı herşeye rağmen iyi bir şey.

Sonraki Konu: Eğitim, Zararları (Yararı var mı?)

Yasak Kelimeler: dil, alışkanlık, kötülük

Zorunlu Kelimeler: sakat, nesil, ilkokul

Yorum bırakın