Bilinmeyen Oda Karmaşası

Stalker Bar

Rüyamda adeta eskitilmiş ve her yerinden kasvet fışkıran tamamen ahşaptan yapılmış rutubetli bir odadaydım. Film-noir tadındaydı  ve konusu yoktu, ve o odada olmayan biriyle şu an hatırlamadığım bir diyalog içine girmiştim, çünkü hiç konuşmamıştım. Uyandıktan sonra o ahşaptan doğma odaya doğru yol aldım, bir de kimi göreyim? hiçkimseyi, halen  odada kimse yoktu. Sonra ikinci uykumdan da uyandım ve yine o ahşap odaya doğru kendimi yürürken buldum, bu sefer farklı olacağına dair bir sezgim vardı. Herneyse odada biraz değişiklik yapılmış gibiydi ama alakası bile yoktu oda yine aynı odaydı. Üçüncü kez odaya doğru giderken bir anda kendimi frenledim, odaya gitmekten vazgeçmiştim artık. Ama bu seferde oda bana doğru geliyordu. Yaklaştı..yaklaştı..yaklaştı ve odadaki sandalyede kendimi otururken buldum, etrafıma baktım yalnızca sandalye ve ben vardık. Dördüncü kez uyandım ve artık oda sinirimi bozmaya başlamıştı. Kızgınlıkla odaya gittim ve bir anda durdum bağıracak kimse de yoktu. Beşinci uykumdan uyanmama ramak kalmışken, aslında uyumadığımı farkettim. Zaten uyanıkmışım. Şimdi o odaya bakıyorum ama odanın kendisi bile yok. Daha sonra odaya bakmadığımı da farkettim. Bunların hepsi meğer birer rüyaymış?

Sonraki Kategori : Felsefe

Sonraki Konu: Nedenselsizlik ve Boşluk

Bir Cevap Yazın

